Előnyök:
1. ECU-oxigénszenzor zárt hurkú vezérlés, teljesebb égés, jobb károsanyag-kibocsátási és üzemanyag-fogyasztási teljesítmény;
2. Pontos hengerazonosítási technológia (MAPCID), a vezérműtengely fázisérzékelőt kiiktatva, amely különbözik a kültéri motorok iparában általánosan használt fuzzy azonosítástól.
3. A „három magasság” pontos beállítása magas hőmérsékleten és hideg platókon, jó környezeti alkalmazkodóképesség és indítási teljesítmény;
4. Iparágvezető korróziógátló technológia, jó ellenállás akár a tengervíz korróziójával szemben;
5. Nagy sebességváltót használ a víz alatt, jó teljesítmény mellett
6. A fő részeket megerősítették, és nagyon alkalmasak a kereskedelmi használatra;
7. Autómotor gyártási technológia;
8. A vészhelyzet-kezelési osztály tűzkutató intézet által tesztelve.
Motor
|
4 ütemü 4 henger 1832ccm
|
Teljesítmény
|
130 Le (95,6 kw)
|
Irányítás
|
Távkaros
|
Indítás
|
Önindítós
|
Üzemanyag
|
Benzin
|
Hűtés
|
Vízhűtéses
|
Furat x löket
|
81 x 889 mm
|
Tömeg
|
180 kg
|
Max fordulatszám-tartomány
|
5300-6300 RPM
|
Felmerülő kérdéseivel illetve árajánlat kéréssel, szállítás, beüzemelés egyeztetés céljából forduljon hozzánk bizalommal
info@e-csonakmotor.hu
Mezei Zsolt +36202240053